Skip to main content

Title 42

            Migranten-crisis

Ik lees net, ik las da de nood-toestand, in El Paso, = uit-geroepen. De regering-Biden, moet  iets zeggen over Title-42,  n  wet die onder Trump, = in-ge-voerd. Hij wist, ook da hij tot noe, zou lopen, toe-vallig.

T Witte Huis, heeft ge-reageerd, met meer grens-politie, kan t ver-lengd worden?

Over die Migranten, cruise-schepen? Corona = geen reden, om mensen, tegen te houden, das racisme. Boven-dien, staat Mexico, op 0.

Sienerasseres. 

Comments