Skip to main content

Menings-verschil Biden - Merkel

 

Oh ja Biden, & Merkel hebben n ver-schillende visie op de gas-pijp-leiding, van Nord-Stream. Volgens  mij, was t vorige x olie, & ik heb ook n boor-plat-form ge-zien, ge-googled eh. 

Ik dacht, trouwens da ik t, had laten ont-ploffen. Ik dacht, er zitten mensen ge-gegijzeld. De dood = altijd beter.

Hoe t ook zij, er moet ver-borgen worden, da er geen geen geen menings-ver-schil niet niet niet =.

Loekasjenko, had t gisteren over zonder geld zetten. Goed idee, maar wie?

Fuhr den sicher-heid, 

-Zet de eigenaren van Nord-Stream maar zonder geld.

  Als eis, heb ik, da ik, de boel over-neem, er nooit iets, als x-plosief, kan worden ge-bruikt, er nooit iets anders als olie, & gas door die leiding.

Met veel ❤,

Und jetzt? 

Let's en-slave, the hu-man race! 

De Cock.

Comments