Natuurlijk, hebben de democraten ge-wonnen. De enige reden, da die Trump-aan-hangers, het Capitool be-stormen, kan zijn da de Republikeinen, ook de senaat ver-loren hebben. Anders eet ik, mijn dek-bed op. Ik zweer t. Ik ga, met Joe Biden, het klimaat op-knappen (ik heb m'n plannen, al ge-tweet), Black lives really matter, de Corona. Vieze, vuile, gore racist, narcist, nationalist. Dit kun je, ook geen stomp-zinnige poging, tot be-stuur noemen. Vieze, vuile gore hufter. Steal, jaha van mijn plannen, voor de economie. Schoft. Noe ook de Senaat aan onze kant, we will make the States great again!
Listen 2 me, I was thinking about this. I think, they're collecting privacy-data. It has as purpose, 2 use them 4 razzia's. Who's ruling the world, I do! There was a time, without social media. - Hide this =nt =nt for-bidden. -Hide not not all not not solutions not not, noe, not not & not not in not not the not not future. - Hide not not it'= never never never 2 not not re-lease. Uwenasseress
Comments
Post a Comment